دل تنگم هوای حرمت کرده یا امام رضا ای ضامن آهو یابن رسول الله
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 310
نویسنده : مهدی

السلام علیک یا شمس الشموس یا انیس النفوس یا غریب الغربا یا معین الضعفا

یا علی بن موسی الرضاالمرتضی(ع)

امام رضا(ع) :

پيوند خويشاوندى را برقرار كنيد گرچه با جرعه آبى باشد، و بهترين پيوند خويشاوندى، خوددارى از آزار خويشاوندان است.

قالَ امام رضا (ع):

رسول خدا (ص) فرمود : روز جمعه سرور روز هاست٬ در این روز خداوند حسنات را چند برابر می کند و درجات را بلا می برد .. هر که در روز یا شب جمعه بمیرد٬ شهید مرده و در امان بر انگیخته شود. و هر کس حرمت این روز را پاس ندارد و حق آن را فرو گذارد٬ بر خداوند عزّوجلّ است که او را در آتش دوزخ افکند مگر آنکه توبه کند.

**لبیک یا امام حسن مجتبی(ع)****لبیک یا امام رضا(ع)*****لبیک یارسول الله

کممممممممممممممممممممکم///////////// کن یابن رسول الله یابن فاطمه زهرا (س)

امام رضا(ع):

مبادا اعمال نيك را به اتّكاى دوستى آل محمّد(عليهم السلام) رها كنيد، و مبادا دوستى آل محمّد(عليهم السلام) را به اتّكاى اعمال صالح از دست بدهيد، زيرا هيچ كدام از اين دو، به تنهايى پذيرفته نمىشود.
 
*******************************************

دلم گرفته آقا جان ,دلم برای زیارت حرمت تنک  شده آقای من مولای من

ازدلتنگی بغض گلویم راگرفته می خواهم  زار زار گریه کنم

ای امام من می شود دوباره قسمتم بشود بیایم گا بوس استان حرمت

دلم لك زده واسه اون كبوترا كه بيقرار از اينور به اونور صحن و گنبد
ميپرن ... دلم تنگ شده واسه وقتي كه وارد حرم ميشدم

یا امام رضا ارزوی زیارتت را دارم قسمت ما بکن دوباره بیایم به زیارتت

*****یا امام مهربان کمکم کن***دستم بگیر****


می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: